Среда, 22 Января 2025 года, 11:39
Просмотров: 28 шт.

Авто → Тиск картерних газів: норма, відхилення, рішення


Тиск картерних газів: норма, відхилення, рішення

*****

Картерні гази неминуче з'являються у двигуні внутрішнього згоряння, і їх тиск важливо підтримувати лише на рівні, рекомендованому виробником. Якщо тиск перевищує норму, виникає ризик швидкого зношування деталей, пов'язаного з проривом газів через ущільнення та прокладки.

Джерела утворення картерних газів

Під час згоряння паливно-повітряної суміші в циліндрах частина відпрацьованих газів просочується в картер через проміжок між поршневими кільцями і стінками циліндрів. Там вихлопи з'єднуються з парами моторної олії, утворюючи картерні гази. При великому пробігу і зносу поршневої групи частка таких газів, що «пробиваються», стає помітнішою. Це призводить до окислення оливи, зниження ресурсу поршнів і зростання тиску в картері.

Види систем вентиляції

Існує два основних типи вентиляції картерних газів:

  1. Відкрита. Застосовувалась у минулому, гази випускаються безпосередньо в атмосферу. Така система є малоефективною на малих оборотах і при запуску двигуна, до того ж шкідлива для навколишнього середовища.
  2. Закрита (примусова). У сучасних автомобілях використовують Positive Crankcase Ventilation (PCV). Відпрацьовані гази направляються у впускну систему і допалюються в циліндрах.

Влаштування системи вентиляції картерних газів

У примусовій системі передбачено декілька ключових деталей: 

  • Масловідділювач для поділу масляної пари та газоподібних речовин. Він перешкоджає попаданню оливи у впускні канали та камери згоряння. 
  •  Клапан вентиляції картерних газів (PCV), що регулює потік газів, не допускаючи надмірного підвищення тиску в картері. 
Додаткові елементи, такі як мембрани клапанів та вузли EGR, часто потребують своєчасної заміни. Відповідні мембрани для КВКГ, EGR та масловідділювача, які можна підібрати за посиланням https://klifex.ua/membrany-kvkg-egr-maslootdelitelya/, допомагають підтримувати коректну роботу системи та уникати зайвого навантаження на двигун.

Ознаки та причини підвищеного тиску

Підвищений тиск картерних газів може проявитися через:

  • Витік та швидку витрату масла. 
  • Сильне задимлення під капотом.
  • Падіння динаміки під час розгону.
  • Видавлювання через щупа оливи. 
  • Поява сторонніх шумів у впускному тракті.

Поширені причини:

  • Засмічення клапана або патрубків вентиляції. 
  • Зношені поршні та кільця. 
  • Проблеми із герметичністю прокладок. 
  • Розриви мембрани у системі вентиляції. 
  • Порушення роботи турбокомпресора або компресора.

Діагностика

Найпростіший спосіб - зняти кришку маслозаливної горловини і оцінити силу повітря, що виходить. Якщо тиск виштовхує руку, можлива несправність клапана PCV або поршневої групи. Для уточнення стану необхідно:

  1. Перевірити наліт та відкладення усередині патрубків. 
  2. Оцінити компресію у циліндрах. 
  3. Переконатись, що немає розривів мембрани клапана. При виявленні слідів олії на повітряному фільтрі та регулярному «викиданні» щупа слід звернути увагу не лише на вентиляцію, а й на загальний стан двигуна.

Профілактика проблем

Рекомендується регулярно оглядати патрубки та шланги, а також промивати масловідділювач та клапан вентиляції кожні 20–25 тисяч кілометрів. Якщо виявляється забруднення чи сліди олії, потрібна заміна мембран, чищення деталей чи, за необхідності, повна заміна вузлів. Підходящі патрубки та шланги https://klifex.ua/patrubki-i-shlangi/ дозволяють підтримувати штатний тиск і не допускати попадання зайвого повітря або витоків оливи.

Для очищення внутрішніх поверхонь часто використовують гас, солярку, очисник гальмівної системи або універсальні аерозольні мастила. Ці речовини наносять всередину патрубків і масловідділювача, після чого деталі промивають кілька разів, поки не зникне наліт.

Висновок

Підвищений тиск картерних газів – небезпечний стан, що може призвести до дорогого ремонту. Щоб уникнути подібних проблем, необхідно звертати увагу на будь-які ознаки негерметичності, стежити за чистотою патрубків та станом вентиляційної системи. Регулярна діагностика та обслуговування допомагають підтримувати стабільну роботу ДВЗ та продовжують термін його служби.


profitinvesting
Блог им. profitinvesting
Рейтинг записи
  0  

←Туда  Сюда→
Авторизуйтесь или зарегистрируйтесь, чтобы иметь возможность комментировать записи!


Категории

Товары и Услуги  Авто  Отдых  Здоровье  Hi-Tech  Стройка  Fashion  Разное  Домашний очаг  Бизнес  Общество  Кухня  Образование  Флора и фауна  Хобби  Музыка и кино  Спорт  Туризм  География  Позитив  Наука и Техника  Карьера  Теория жизни  История  Знаменитости  Творчество  Отношения  Фольклор  Религия  Право  Астрономия  Мистика 


Облако тегов



TOP Блоггеры

profitinvestingprofitinvesting
Записей: 3797

webweb
Записей: 741

begtopmerbegtopmer
Записей: 709

sorokasoroka
Записей: 611

ShaDeRzzShaDeRzz
Записей: 242

little_fairylittle_fairy
Записей: 164

nomeNNescionomeNNescio
Записей: 153

KisaMurMurKisaMurMur
Записей: 126

savchenkosavchenko
Записей: 98

BeautyPROFBeautyPROF
Записей: 94

Jetos2Jetos2
Записей: 78

DiezelSun2DiezelSun2
Записей: 73

Весь список

Последние комменты

  • pepkoakrapovik написал(а):
    Реванш Усика і Ф’юрі — це подія, яку я точно не пропущу. У першому бою я підтримував Ф’юрі, але післ...
  • comp-service написал(а):
    хороший сервис, профессиональные мастера, все делают быстро и недорого
  • Serrt написал(а):
    Я бы керамику выбрал. Потому что с пленкой очень много заморочек. Да и желтеет она со временем. А с ...
  • Volk написал(а):
    Вот именно для этого керамика и нужна. Она отлично сохраняет блеск и цвет автомобиля. И от сколов и...
  • Argon написал(а):
    Я не сделал и уже пожалел. Машине еще двух лет нет, а она совсем вид потеряла. Блеск у кузова пропал...

Сделай правильный выбор!