Картерні гази неминуче з'являються у двигуні внутрішнього згоряння, і їх тиск важливо підтримувати лише на рівні, рекомендованому виробником. Якщо тиск перевищує норму, виникає ризик швидкого зношування деталей, пов'язаного з проривом газів через ущільнення та прокладки.
Під час згоряння паливно-повітряної суміші в циліндрах частина відпрацьованих газів просочується в картер через проміжок між поршневими кільцями і стінками циліндрів. Там вихлопи з'єднуються з парами моторної олії, утворюючи картерні гази. При великому пробігу і зносу поршневої групи частка таких газів, що «пробиваються», стає помітнішою. Це призводить до окислення оливи, зниження ресурсу поршнів і зростання тиску в картері.
Існує два основних типи вентиляції картерних газів:
У примусовій системі передбачено декілька ключових деталей:
Підвищений тиск картерних газів може проявитися через:
Поширені причини:
Найпростіший спосіб - зняти кришку маслозаливної горловини і оцінити силу повітря, що виходить. Якщо тиск виштовхує руку, можлива несправність клапана PCV або поршневої групи. Для уточнення стану необхідно:
Рекомендується регулярно оглядати патрубки та шланги, а також промивати масловідділювач та клапан вентиляції кожні 20–25 тисяч кілометрів. Якщо виявляється забруднення чи сліди олії, потрібна заміна мембран, чищення деталей чи, за необхідності, повна заміна вузлів. Підходящі патрубки та шланги https://klifex.ua/patrubki-i-shlangi/ дозволяють підтримувати штатний тиск і не допускати попадання зайвого повітря або витоків оливи.
Для очищення внутрішніх поверхонь часто використовують гас, солярку, очисник гальмівної системи або універсальні аерозольні мастила. Ці речовини наносять всередину патрубків і масловідділювача, після чого деталі промивають кілька разів, поки не зникне наліт.
Підвищений тиск картерних газів – небезпечний стан, що може призвести до дорогого ремонту. Щоб уникнути подібних проблем, необхідно звертати увагу на будь-які ознаки негерметичності, стежити за чистотою патрубків та станом вентиляційної системи. Регулярна діагностика та обслуговування допомагають підтримувати стабільну роботу ДВЗ та продовжують термін його служби.
Реванш Усика і Ф’юрі — це подія, яку я точно не пропущу. У першому бою я підтримував Ф’юрі, але післ...
хороший сервис, профессиональные мастера, все делают быстро и недорого
Я бы керамику выбрал. Потому что с пленкой очень много заморочек. Да и желтеет она со временем. А с ...
Вот именно для этого керамика и нужна. Она отлично сохраняет блеск и цвет автомобиля. И от сколов и...
Я не сделал и уже пожалел. Машине еще двух лет нет, а она совсем вид потеряла. Блеск у кузова пропал...