Просмотров: 459 шт.
*****
Щорічно вантажні авіаперевезення перевозять товарів у сумі понад 6 трильйонів доларів, що становить приблизно 35% світової торгівлі у вартісному вираженні; під час пандемії COVID-19 авіаперевезення складали третину прибутків авіакомпаній.
Нещодавно Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA) опублікувала дані щодо глобальних ринків
авіаперевезень вантажів за липень 2022 року, що показують, що вантажні авіаперевезення відстежуються приблизно на рівні 2019 року, хоча й зробили крок назад порівняно з екстраординарними показниками 2020-2021 років. Волатильність, викликана обмеженнями в ланцюжку поставок і змінними економічними умовами, призвела до того, що ринки вантажних перевезень з квітня по суті рухалися. Дані за липень показують нам, що вантажні авіаперевезення продовжують залишатися на своєму місці, але, як і майже з усіма галузями, нам необхідно уважно стежити як за економічними, так і за політичними подіями в найближчі місяці.
Два основних фактори визначають вибір повітряного транспорту для певних продуктів: вартість товарів та швидкість, з якою вони мають бути доставлені. Термінові матеріали, такі як радіофармацевтичні препарати для медичної діагностики або лікування, або дорогі товари, такі як технологічна продукція та дорогі товари, зазвичай надсилаються повітряним транспортом. Повітряний транспорт також ідеально підходить для перевезення деяких продуктів харчування, таких як свіжа риба, екзотичні фрукти та зрізані квіти. Зростання попиту на перевезення фармацевтичної та медичної продукції також призвело до запровадження нових правил належної обробки вантажів, чутливих до часу та температури.
Хоча пасажири і вантаж дуже часто перевозяться разом на одному літаку, для авіакомпанії це два абсолютно різні бізнеси, кожен зі своїми вимогами та унікальними проблемами. Розглянемо докладніше
особливості авіаперевезень ванажу про які мова піде далі.
Які види вантажів перевозяться авіатранспортом
При розгляді різних типів вантажів, що перевозяться повітрям, вони поділяються на дві основні групи: генеральні вантажі та спеціальні вантажі. Потім спеціальні вантажі діляться більш дрібні спеціалізовані підгрупи. Саме на ці спеціалізовані підгрупи ми і зупинимося докладніше надалі.
Що таке генеральні вантажі
Генеральні вантажі — це предмети, які не належать до категорії спеціальних вантажів і не вимагають будь-яких додаткових запобіжних заходів або особливого звернення під час авіаперевезень. До таких товарів відносяться роздрібна торгівля та більшість споживчих товарів (за винятком мобільних телефонів, планшетів та ноутбуків), галантерейні товари, залізні вироби, текстиль та багато іншого. Подумайте про свої звичайні повсякденні предмети; більшість із них потраплять у загальну вантажну зону.
Що таке спеціальний вантаж
Зі спеціальним вантажем все трохи складніше. Спеціальні вантажі – це товари, до яких в силу їх характеру, ваги, розмірів та/або вартості можуть пред'являтися особливі вимоги, включаючи упаковку, маркування, документацію та переміщення транспортним ланцюжком. Транспортування цих товарів регулюється спеціальними правилами, яких необхідно дотримуватись під час підготовки, пропозиції, приймання та обробки цього вантажу. Товари включають небезпечні вантажі, живих тварин, вантажі, що швидко псуються, вологі вантажі, продукти, чутливі до часу і температурі, та інші. вантажів (DGB), Робоча група за часом і температурою (TTWG) і Рада по живих тварин і продуктах, що швидко псуються (LAPB). , які керують стандартами та інструкціями, пов'язаними з транспортуванням цих продуктів. Щоб дізнатися більше про цей особливий вантаж, давайте розберемо його.
Що потрібно знати про перевезення небезпечних вантажів
Керівництво IATA за правилами
перевезення небезпечних вантажів (DGR) є глобальним довідником з перевезення небезпечних вантажів повітрям та єдиним стандартом, визнаним авіакомпаніями. Він надає все необхідне для класифікації, підготовки, прийому та обробки вантажів з небезпечними вантажами відповідно до міжнародних правил повітряного транспорту. IATA публікує DGR вже понад 60 років. DGR публікується щорічно, щоб забезпечити наявність у галузі найактуальнішої інформації про перевезення небезпечних вантажів. ІАТА тісно співпрацює з урядами, іншими галузевими асоціаціями та Міжнародною організацією цивільної авіації (ІКАО) у розробці цих правил. Таким чином, ІАТА гарантує, що правила перевезення небезпечних вантажів повітрям є ефективними, дієвими та прийнятими на міжнародному рівні, щоб полегшити їхнє транспортування, при цьому ставлячи безпеку всіх, хто знаходиться на борту, на перше місце.