Як навчити учнів здобувати знання?


Главная -> Новости -> Новости Мариуполя и области -> Освіта

29 Апреля 2006, 23:23


У приміщенні НВК "Коле-гіум-школа № 1" відбулася науково-практична конференція за підсумками роботи шкіл педагогічної майстерності вчителів української мови та літератури на тему "Висока майстерність учителів - запорука успіхів школярів". Обмінятися досвідом впровадження в школах міста "продуктивного навчання", що дає учням можливість ви-словлювати й захищати особисту думку за будь-яких навчальних ситуацій, а також навичок, ідей, практичних результатів, зібралися керівники шкіл педагогічної майстерності, вчителі-україністи.

 

На стінах актової зали, де провадилася зазначена конференція, було розвішано чимало допоміжних матеріа- лів-схем з актуальних проблем навчально-виховного процесу. Зокрема таких, що ілюструють властивості креативного мислення, основні шляхи та умови розвитку творчих здібностей учнів тощо.

 

Перед початком конференції учні школи № 1 виступили з літературно-музичною композицією. Гучними оплесками нагороджували вчителі юних читців, співаків, танцюристів і дякували їм за щире привітання.

 

Пленарну частину заходу відкрила методистка науково-методичного центру управління освіти міськради Т.В. Короїд, яка розповіла про методологічні якості педагогічної технології. Вона зазначила, що, розробляючи програми розвитку учнів, слід враховувати фактори впливу на світосприймання дітей. Зокрема те, що 80 відсотків впливу на дитину мають батьки, дитсадок, школа, 18 відсотків - друзі і 2 відсотки - відвідування культурних установ: театрів, музеїв, наукових центрів.

 

Як бачимо, вирішальну роль у навчально-виховному процесі дітей має відігравати саме поєднання скоординованих зусиль батьків та вчителів. Проте, виступаючи, декан філологічного факультету Маріупольського гума-нітарного університету Б.В. Слющинський зазначив, що, як свідчать дослідження, батько щодня приділяє увагу дітям впродовж 7-15 хвилин, мати - 2-3 години. Тож не дивно, що багато дітей безграмотні, не вміють самостійно працювати вдома, не вміють конспектувати. Звідси - труднощі у студентів, адже у вищих навчальних закладах нині виділяється більше годин на самостійну роботу. Отож вчителі мають допомогти батькам навчити дітей здобувати знання і самостійно працювати.

 

Та й у школі назріла необхідність перебудови навчально-виховного процесу, сказала керівниця школи педагогічної майстерності ЗОШ № 15 Л.П. Красновська, яка розповіла про шляхи одухо-творення освіти і психолого-педагогічні закономірності використання інтерактивних технологій у навчанні, які допомагають на уроках замінити монолог вчителя на його діалог з учнем.

 

Корисною для вчителів була секційна робота, де В. В. Бєлова (ЗОШ № 64) розповіла про педагогічний пошук, творчу індивідуальність учителя, про навчальні технології та методику і техніку сучасного уроку в школі, літературно-краєзнавчу роботу як навчання, а С. І. Філь (ЗОШ № 48) захистила проект на тему "Від інноваційних технологій - до реалізації принципу наступності дошкільної, початкової освіти та середньої ланки навчальних закладів…".

 

На конференції було прийнято рекомендації щодо творчого пошуку, ознайомлено з літературою, яку потрібно вчителям опрацювати для оволодіння інноваційними технологіями навчання.



Просмотров: 1674

Эта новость отмечена тегами:   Освіта

Новости по теме

Новости Мариуполя, области и всей Украины: события, происшествия, спортивные мероприятия.


Loading...



Комментарии к новости










Отметьте изображения домов:
45402526746




Предприятия Мариуполя

VIP  Новые

Все предприятия →


Столярные изделия в Мариуполе